Λογοτυπο

Λογοτυπο

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΜΗΛΙΑΡΕΣΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ


Γεννήθηκα το 1975 και τα τελευταία 30 χρόνια ζω στο Κερατσίνι στην περιοχή του Αγ.Μηνά. Είμαι παντρεμένος και πατέρας 2 κοριτσιών. Έχω αποφοιτήσει ως προγραμματιστής Η/Υ από Τεχνικό Λύκειο. Τα τελευταία 10 χρόνια εργάζομαι σε εταιρεία κορνιζοποιίας ως εργατοτεχνίτης .Επίσης έχω εργαστεί ως υπεύθυνος καταστήματος σε εταιρεία παγωτών, σε τυπογραφείο και σε τουριστικό πρακτορείο. Συμμετείχα στην ίδρυση του ΑΛΛΟΥ ΔΡΟΜΟΥ και έχω την τιμή να είμαι μέλος της γραμματείας του. Μαζί με τους συναγωνιστές της κίνησης έχουμε δώσει την τελευταία 2ετία πολλές μάχες για ελεύθερους χώρους, για το αντιφασιστικό κίνημα και για τα δημόσια-δημοτικά αγαθά.

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα σας,

    Παρακαλώ περιηγηθείτε στην ομάδα μας στο facebook:

    'ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ-ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΠ ΤΩΡΑ!' στο link

    https://www.facebook.com/groups/110333836327634

    Δείτε λεπτομέρειες γι' αυτήν και το πλούσιο υλικό της.

    Ευπρόσδεκτα σχόλια, παρατηρήσεις, προτάσεις και παράπονα.

    Δημήτρης Σπυρόπουλος - ο ιδρυτής της ομάδας και ένας εκ των τριών διαχειριστών αυτής

    e-mail: dimitrisspyropoulos@mail.com
    τηλέφωνο: 698 4508140

    ΑπάντησηΔιαγραφή