Λογοτυπο

Λογοτυπο

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΤΑΚΗΣ)


Δημήτριος Αθ. Μπαξεβάνης (Τάκης)

Συνταξιούχος του ΙΚΑ
Γεννήθηκα τον Ιανουάριο του 1941 στη Δραπετσώνα. Γιος φτωχής οικογένειας,
μεγάλωσα στις παράγκες του Αγίου Φανουρίου. Από πολύ μικρός, σε παιδική ηλικία
βγήκα στη βιοπάλη για να βοηθήσω την οικογένειά μου. Στα νεανικά μου χρόνια,
μετακομίσαμε με την οικογένειά μου στο Κερατσίνι, στην περιοχή της Ευγένειας,
όπου και διαμένω. Το 1966 παντρεύτηκα με την Ελένη Χονδροκούκη και
αποκτήσαμε δύο παιδιά την Πωλίνα και τον Θανάση. Από νέος, πνεύμα ανήσυχο με
αγάπη και ενδιαφέρον για το Κερατσίνι και τις Γειτονιές του, ασχολούμαι με τα
κοινά, μέσα από αθλητικά σωματεία και πολιτιστικούς συλλόγους. Είμαι ενεργό
μέλος στις δράσεις και τους αγώνες της Αριστεράς. Από την ίδρυση του ΚΚΕ
εσωτερικού – ΕΑΡ – ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ, όπου διετέλεσα χρέη γραμματέα στην Π. Κ.
Κερατσινίου και σήμερα ΣΥΡΙΖΑ. Το 1967 ως ταμίας στο Δ.Σ. του Αθλητικού
Ποδοσφαιρικού Συλλόγου Α.Π.Ψ.Ο ΝΕΟΙ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ, μέχρι την ημέρα της
διάλυσης του συλλόγου από τη δικτατορία. Το 1974, πρωτεργάτης μαζί με άλλους
φίλους επανιδρύσαμε το σύλλογο και τον επαναφέραμε στην κατηγορία πριν τη
διάλυσή του. Μέχρι σήμερα με την ίδια αγάπη και τον ίδιο ζήλο για την ομάδα, είμαι
ενεργό μέλος του. Επί σειρά ετών ήμουν ενεργό μέλος στο Δ.Σ. ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ «ΠΡΟΟΔΟΣ». Σήμερα μαζί με τον
ΧΡΗΣΤΟ ΒΡΕΤΤΑΚΟ και τον ΑΛΛΟ ΔΡΟΜΟ θα αγωνιστώ για το Δήμο
Κερατσινίου-Δραπετσώνας με Αγάπη και Συνέπεια για μια πόλη Ανθρώπινη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου