Λογοτυπο

Λογοτυπο

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΠΕΡΔΙΚΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ


Γεννήθηκα στις 30 Σεπτεμβρίου 1965 και κατοικώ στην Αμφιάλη.Είμαι παντρεμένη και έχω δύο κόρες.Σπούδασα και εργάστηκα ως υαλογράφος (βιτρώ).Υπήρξα μέλος της ΚΝΕ και του ΚΚΕ στα εφηβικά και πρώτα νεανικά μου χρόνια.Ως ενεργό μέλος της τοπικής κοινωνίας επιδεικνύω πάντα ενδιαφέρον για τα προβλήματα της γειτονιάς και της πόλης μας, συντελώντας στην επίλυσή τους.
Συμμετείχα στο γονεϊκό κίνημα της περιοχής μας.Διετέλεσα πρόεδρος των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων του 13ου Νηπιαγωγείου και του 12ου Δημοτικού Σχολείου Κερατσινίου.
Είμαι μέλος του Δ.Σ του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 1ου Λυκείου Κερατσινίου,καθώς και μέλος του συντονιστικού της τοπικής οργάνωσης ΣΥΡΙΖΑ Κερατσινίου-Δραπετσώνας.Τέλος έχω την τιμή να αποτελώ ένα από τα πρώτα ιδρυτικά μέλη της γραμματείας της Δημοτικής Κίνησης "ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου