Λογοτυπο

Λογοτυπο

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ (ΚΟΥΛΗΣ)

  • Γεννήθηκα στον Πειραιά το 1955 και κατάγομαι από τα Τσικαλιά της Μάνης.
  • Είμαι παντρεμένος με την Βεντούρη Γαριφαλιά από την Κίμωλο και έχουμε δύο παιδιά..
  • Είμαι εκπαιδευτικός , διευθυντής της 1ης ΕΠΑΣ Πειραιά.
  • Μέλος της συντονιστικής γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ Κερατσινίου – Δραπετσώνας. Προέρχομαι από τον χώρο της Ανανεωτικής Αριστεράς (Ρήγας Φεραίος, ΚΚΕεσωτερικού, ΑΚΟΑ).
  • Ιδρυτικό μέλος της δημοτικής κίνησης για μια Ανθρώπινη Πόλη, συμμετείχα σαν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος σε όλες τις εκλογικές της αναμετρήσεις.
  • Έχω διατελέσει μέλος σε πολλούς φορείς της μεταπολίτευσης, είμαι δε από τα ιδρυτικά μέλη της Προοδευτικής Κίνησης Νέων Αμφιάλης.
  • Έχω εκλεγεί Συνοικιακός σύμβουλος «Άστρου» το 1985.
  • Επίσης μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων 9ου Δημοτικού Σχολείου Κερατσινίου και πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων 1ου Λυκείου Κερατσινίου.
  • Υπήρξα πρόεδρος της 89ης Σχολικής Επιτροπής Δήμου Πειραιά, εκπροσωπώντας το Λιμάνι της Αγωνίας.
  • Συνδικαλιστικά δραστηριοποιούμαι με τις ΣΥΝΕΚ (Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις) στην ΕΛΜΕ Πειραιά. 
Είναι μεγάλη  μου Τιμή, να είναι ένας από τους υποψήφιους του  ψηφοδελτίου της Δημοτικής Κίνησης "ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ", με επικεφαλής τον δάσκαλο
Χρήστο Βρεττάκο.

1 σχόλιο:

  1. Κυριακο Καλησπερα του Σωτηρη του κοψανε τοποδι και ειναι απο χθες στην κλινικη Κανακιδη να πατε να τον δειτε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή