Λογοτυπο

Λογοτυπο

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΠΛΑΤΑΤΖΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (ΣΟΥΛΑ)

Γεννήθηκα το 1959 στο Κερατσίνι . Οι γονείς μου Ιωάννης από Κωνσταντινούπολη και η
μητέρα μου Κατερίνα Μυκονιάτικης καταγωγής. Ο πατέρας μου μέλος της ΕΔΑ , πολέμησε
το 1944 στις τάξεις του ΕΑΜ στη μάχη της Ηλεκτρικής όπου και τραυματίστηκε σοβαρά. Ως
μαθήτρια Λυκείου εντάχθηκα στην τοπική οργάνωση Κερατσινίου ΕΚΟΝ Ρήγας Φερραίος .
Εργάσθηκα ως ασφαλιστικής υπάλληλος . Από το 1983 είμαι παντρεμένη με το Νικήτα
Γαβαλά και έχω δίδυμες κόρες που σπουδάζουν στο Ηράκλειο Κρήτης Μαθηματικά και
Νοσηλευτική. Ήμουν ενεργό μέρος στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 11ου Δημοτικού
σχολείου Κερατσινίου και παράλληλα συμμετείχα στην Δημοτική Κίνηση Κερατσινίου
Ανθρώπινη Πόλη. Σήμερα μέλος του ΣΥΡΙΖΑ στηρίζω ενεργά την υλοποίηση του οράματος της Ριζοσπαστικής Αριστεράς για την ανατροπή της κοινωνικής ανισότητας .

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα σας,

    Παρακαλώ περιηγηθείτε στην ομάδα μας στο facebook:

    'ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ-ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΠ ΤΩΡΑ!' στο link

    https://www.facebook.com/groups/110333836327634

    Δείτε λεπτομέρειες γι' αυτήν και το πλούσιο υλικό της.

    Ευπρόσδεκτα σχόλια, παρατηρήσεις, προτάσεις και παράπονα.

    Δημήτρης Σπυρόπουλος - ο ιδρυτής της ομάδας και ένας εκ των τριών διαχειριστών αυτής

    e-mail: dimitrisspyropoulos@mail.com
    τηλέφωνο: 698 4508140

    ΑπάντησηΔιαγραφή