Λογοτυπο

Λογοτυπο

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΡΕΠΑ-ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ (ΛΙΤΣΑ)

Ονομάζομαι Γαρυφαλιά Ρέπα-Νικάνδρου, γεννήθηκα την 1η Μαϊου του 1972, ζω στην Αμφιάλη, στο Κερατσίνι και είμαι μητέρα 2 παιδιών.
Από τα 15 μου χρόνια εργάστηκα σε διάφορες δουλειές στον ιδιωτικό τομέα ενώ παράλληλα πήγαινα σχολείο και αποφοιτώντας από το Λύκειο πέρασα στα ΤΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων Κοζάνης όπου δεν μπόρεσα να σπουδάσω λόγω οικονομικών δυσκολιών.
Από μικρή ήμουν ένας ανήσυχος άνθρωπος που πάλευε για το δικαίωμα και το δίκιο.
Ήμουν μέλος της ΚΝΕ από τα 15 μου χρόνια και αργότερα του ΚΚΕ έως το 1991. Συνέχισα να αγωνίζομαι πάντα μέσα από τις γραμμές της Αριστεράς και είμαι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ.
Πάντα συμμετείχα σε συλλογικότητες που πάλευαν για κοινωνική δικαιοσύνη, ανθρώπινα δικαιώματα και μια καλύτερη ζωή για όλους.
Τα τελευταία χρόνια συμμετέχω αγωνιστικά στο γονεϊκό κίνημα μέσα από τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων των σχολείων των παιδιών μου , όπου ήμουν πρόεδρος του Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων του 13ου Νηπιαγωγείου Κερατσινίου και Πρόεδρος του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 12ου Δημοτικού Σχολείου Κερατσινίου από το 2010 έως και σήμερα και παράλληλα εκπροσωπώ το Σύλλογο Γονέων του σχολείου στην Ένωση Γονέων Κερατσινίου.
Βιώνοντας τον κατήφορο της πόλης μας τις τελευταίες δεκαετίες , άλλα και την εξαθλίωση του λαού μας μέσα από τις μνημονιακές πολιτικές της τροϊκανης συγκυβέρνησης , μαζί με άλλους συναγωνιστές, αποφασίσαμε να τολμήσουμε να δημιουργήσουμε στην πόλη μας μια Δημοτική Κίνηση που επιτέλους δεν θα αποτελούνταν από τους γνωστούς Γκόρτσους και Μαυρογιαλούρους του τόπου, αλλά από ενεργούς μάχιμους πολίτες που ζουν τα προβλήματα και ονειρεύονται ένα καλύτερο αύριο για την κοινωνία των ανθρώπων.
Μια Δημοτική Κίνηση που στόχο θα είχε τη ρήξη με το κατεστημένο, την αλληλεγγύη στον συνάνθρωπο που δοκιμάζεται, την ανατροπή σε ότι μας υποβαθμίζει.
Φτιάξαμε έναν ΑΛΛΟ ΔΡΟΜΟ και είμαι περήφανη που συμμετείχα και στήριξα αυτήν την προσπάθεια από την αρχή . Έναν ΑΛΛΟ ΔΡΟΜΟ, με αριστερή κατεύθυνση και ελπιδοφόρα διέξοδο.

Συνεχίζοντας την αγωνιστική παράδοση του τόπου μας, βαδίζουμε σταθερά και με προσήλωση στις αρχές της συλλογικότητας, της διεκδίκησης , της δημοκρατίας, της διαφάνειας, της ισότητας. Δίνουμε μια καθαρή, αριστερή πρόταση στους συμπολίτες μας και τους καλούμε να συμπορευθούν μαζί μας για να ξαναγίνουν οι γειτονιές μας όμορφες κι ανθρώπινες, γειτονιές της αλληλεγγύης και του αγώνα!

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα σας,

    Παρακαλώ περιηγηθείτε στην ομάδα μας στο facebook:

    'ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ-ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΠ ΤΩΡΑ!' στο link

    https://www.facebook.com/groups/110333836327634

    Δείτε λεπτομέρειες γι' αυτήν και το πλούσιο υλικό της.

    Ευπρόσδεκτα σχόλια, παρατηρήσεις, προτάσεις και παράπονα.

    Δημήτρης Σπυρόπουλος - ο ιδρυτής της ομάδας και ένας εκ των τριών διαχειριστών αυτής

    e-mail: dimitrisspyropoulos@mail.com
    τηλέφωνο: 698 4508140

    ΑπάντησηΔιαγραφή