Λογοτυπο

Λογοτυπο

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΜΠΟΥΖΑ ΜΑΡΙΑ


Μαρία Μπούζα του Γεωργίου
Ιδιωτική Υπάλληλος
Μέσα από τούτες τις λίγες γραμμές, θα ήθελα να συστηθώ σε σας, τους συνδημότες
και τις συνδημότισσές μου στο Δήμο Κερατσινίου – Δραπετσώνας. Το όνομά μου
είναι Μαρία Μπούζα και πριν 41 χρόνια, γεννήθηκα στην Αθήνα. Τα τελευταία 30
χρόνια, ζω στο Κερατσίνι. Αποφοίτησα από το 3ο Λύκειο Κερατσινίου, ακολούθησα
μαθήματα Πληροφορικής και εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα, από την ενηλικίωσή
μου, έως και σήμερα. Είμαι περήφανη για την πολύτεκνη οικογένειά μου (4
αδέρφια είμαστε), τον πατέρα μου Γιώργο Μπούζα, που διετέλεσε Γυμνασιάρχης
και Λυκειάρχης στα σχολεία της πόλης μας και τη μητέρα μου Ελένη Μπούζα –
Κοσσένα, δασκάλα κι εκείνη, επί σειρά ετών, στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Κερατσινίου.
Μεγαλωμένη από τους γονείς μου με την ποιότητα, την κουλτούρα και τον
πολιτισμό της Αριστεράς, διδάχθηκα την ανιδιοτέλεια, την ειλικρίνεια και τη
δημοκρατία, βασικά χαρακτηριστικά, πιστεύω, για να πορευθούμε σωστά στη ζωή
μας. Ευελπιστώ στην εμπιστοσύνη σας με την ψήφο σας στο πρόσωπό μου, ώστε να
αγωνιστούμε παρέα, για ένα Δήμο με ποιοτικά χαρακτηριστικά, με κοινωφελείς
υπηρεσίες για όλους τους κατοίκους του. Ένα Δήμο προοδευτικό, που θα
αντιστέκεται στις καταστροφικές μνημονιακές πολιτικές, θα γεμίσει πράσινο και
οξυγόνο κάθε του γωνιά, θα αφουγκράζεται και θα προσπαθεί να επιλύει τα
προβλήματά της πόλης μας, ώστε να έχουμε κι εμείς και τα παιδιά μας, την
ποιότητα ζωής που μας αξίζει. Σας ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου