Λογοτυπο

Λογοτυπο

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΔΡΟΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ


Γεννήθηκα στις 19\10\1967 στον Πειραιά . Το πατρικό μου είναι στον Άγιο Μηνά από τη δεκαετία του 50.
Στο Κερατσίνι εγκαταστάθηκα μόνιμα όταν πήγαινα 3η γυμνασίου. Μετά απο 2 αποτυχημένες προσπάθειες να περάσω στην Ιατρική ξεκίνησα σπουδές στο τεχνικό τμήμα Γραφικών Τεχνών του ΟΑΕΔ ενω συγχρόνως έπιασα δουλειά σε εργαστήρι πάνω στο αντικείμενο των σπουδών μου. 
Επί 12 χρόνια εργάστηκα στην Καλλιθέα ,αλλά λογω μητρότητας, άλλαξαν οι προδιαγραφες μου για τους εργοδότες και δε μπορούσα να συνεχίσω. Μεγαλώνοντας η κόρη μου και λίγο πριν μείνω έγκυος στον γιό μου εργάστηκα για 4 χρόνια ως εμπορουπάλληλος. 
Όταν η κόρη μου πήγε στο 13ο Νηπιαγωγειο Κερατσινίου μπήκα στο σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων.Και κάπως ετσι ξεκινάει η επαφή μου με τα κοινά. Για 6 χρόνια μέλος και γραμματέας του συλλόγου του 12ου Δημοτικού Κερατσινίου και υπεύθυνη του τμήματος παραδοσιακού χορού για 2 έτη, τώρα γραμματέας του συλλόγου του 1ου Λυκείου Κερατσινίου, όπως επίσης και μέλος της Ένωσης Γονέων, εμπέδωσα το "αγαθά κόποις κτώνται", δηλαδη τίποτα δε παίρνεις -όσο και αν το δικαιούσαι- αν δεν αγωνιστείς! 
Η αγωνία μου για το αύριο όλων των παιδιών που υπήρξαν γύρω μου μαζί με τα δικά μου- και γι΄αυτά που θα έρθουν-,με έκαναν να αποφασίσω πως θέλω και μπορώ μαζί με άλλους συνοδοιπόρους να φύγω από παλιούς δρόμους που δεν οδηγούν πουθενά και να ακολουθήσω έναν νέο "Άλλο Δρόμο"! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου